sobota, 5 stycznia 2013

Początek?????

Witam

Jest 5 stycznia 2013 roku. Początek Nowego Roku i mojego Bloga. Ale nie zmian, które we mnie od lat kiełkują. Tych myśli, spostrzeżeń, które sprawiły, że jestem tą osobą, która siedzi przed monitorem komputera i zaczęła pisać swój pierwszy w życiu blog.
Poznajmy się jestem już kobietą 37-letnią (Czy to dużo?) Nie czuję się wcale staro, wręcz przeciwnie. Nie posiadam potomstwa, męża też się nie dorobiłam. Zawodowo, no cóż o tym może kiedyś, ale tu znów znalazłam się też na początku. 
Postanowiłam przelać swoje myśli, pokazać ułamek swojego życia wam drodzy czytający moje gryzmoły. Może będziecie tacy mili i czasami pomożecie mi w pewnych wyborach. Czasami człowiek zostawiony sam sobie, może spowodować niewyobrażalne szkody w swoim życiu. Z pewnością taka impulsywna osoba jak ja jest tego wstanie dokonać.

Życzę Wam i Sobie, żeby ten rok 2013 był pełen pozytywnych zmian w naszym życiu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz